29 Mayıs 2012 Salı

Sakallı İple Örülmüş Klozet Takımı Örneği






Off, zaman ne çabuk geçiyor. Son postumu yazalı beş gün olmuş bile.. Önceki Postumda Sevim arkadaşımın lohusalık ve bebek mevlüdü için hazırladıklarını yayınlamıştım. Yayınlamak istediğim bir de bu sakallı iplerle örmüş olduğu klozet takımı vardı.

Sakallı iplerle örülen klozet takımı, paspas, mini halılara hep hayran kalmışımdır. Çokta CiCi bulmuşumdur, ama şöyle bir hırslanıp örmedim. Ben ancak kayınvalidemin bebişlerime ördüğü iki parçalık bebek battaniyemi hazırcık bozmayı, bir parçası ile kızımın sandalyesine puf, diğer parçası ile de lavabomun önüne paspas yapmayı bilirim. Hep işin kolayına kaçmaktan anlarım. Öyle olunca da böyle CiCili BiCili paspaslarım olmaz tabii..

Neyyse.. (^_^) Paspası süslemek benim elimdeydi tabii ama çoktan beri kullanıyorum, çokta rahat ettim. Lavabonun önündeki soğuk taşa basmaktan kurtuldum. CiCili BiCili bir paspasım olsaydı onu kullanmaya kıyamazdım kesin. Ama kafama koydum bir kere seneye Allah kısmet nesip ederse Oğluşumun Sünnetinden önce yapıcam İnşallah. Hem banyoma hem de lavabomun önune atacağım şööyle şıkır şıkır.. (^_^)

Sevim'cim sakallı iplerle paspasları ördükten sonra üzerlerine tığı ile ördüğü yıldızları dikerek takımını süslemiş.. Bence şık olmuş, eline sağlık arkadaşım.. ŞimdiliK.. 
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...