4 Mayıs 2012 Cuma

Çeyiz Sandığımdan Seçmece-Dantel Tepsi Örtüsü



     Hafta sonu aklıma düştü çeyiz sandığım. Arada bir açar bakarım ne var ne yok. Dantellerimi saklarım kullanmaya kıyamam. Öyle çok da değiller ama olanı da paylaşmak geldi içimden. Çektim fotolarını tek tek ve bu gece tığ örgü iki dantel tepsi örtüsü örneği yayınlamaktayım.

        Üstteki çiçekli örtüyü babaannemin elinde görünce pek bir beğenmiştim, ve bir kaç sene önce ördüm..

         Alttaki tepsi örtüsünü ise evlenmeden önce komşum hediye örmüştü benim için.. Örümceklerin üzerine sık iğne yapılarak örülmüş bir tepsi örtüsü..



        Şimdi bunlar ne ki demeyin, biz ne modeller gördük demeyin, çok zarif iki tepsi örtüm var başka da yok.. Kullanmaya kıyamıyorum işte.. He he he.. (^_^) ŞimdiliK..


2 yorum:

  1. Cok cok güzel tek kelime iki tepsi örtüsü de mükemmel ,güzel emeklerinize saglik .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...