24 Mayıs 2012 Perşembe

Arkadaşımın Lohusa Hazırlıkları


Bu akşam yine bol fotolu bir post hazırladım. Arkadaşıma ait olan ve hepsi kendi el emeği göz nuru çalışmaları hem beğendiğim için hem de örnek olsun diye  paylaşıyorum. 


Çocuk odası için renkli köpük ile hazırladığı dönence. Bence çok hoş olmuş.. (^_^)


Kapı süsü ve daha önce bebek şekerlerini ikram ettiği sepeti şimdi böyle değerlendirmiş,
güzel de olmuş.. (^_^)




Sarp Arasın kırmızı altın yastığı ve mevlütte üzerine yattığı bebe yastığı. Yane annesinin marifeti.


Eline koluna sağlık arkadaşım, Allah bebişini analı babalı sağlıcakla büyütmek nasip etsin İnşallah..
ŞimdiliK 

2 yorum:

  1. Ne güzel yapmış maşallah hepsi çok güzel olmuş.Bebişini de sağlıkla,mutlulukla büyütür inş.En çok dikkatimi çeken bindallı oldu.Aynı bindallıyla başındaki taşı ben kınamda kullanmıştım.Mevlütte kullanıldığını ilk defa görüyorum.Bende birdaha kullanılmaz diyordum,kendiminkini de saklayayım bari:)

    YanıtlaSil
  2. Tabii ya sakla arkadaşım, ben de ilk defa gördüm iyi düşünmüş diye burada yayınladım.. iki bebişim var hiç aklımıza gelmemiş mevlütlerini geçtim bizde kız çocukları altı aylık olunca mevlüt okunur kızlara kına yakılır (öyle bir adet işte) kızıma bindallı yaptırdım ben de onunla birlikte giyiseydim güzel olurdu tüh tüh-vah vah, neyyse.. (^_^)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...