3 Mayıs 2012 Perşembe

Çeyizlik Tepsiler


      Bol koşturmacalı bir hafta geçirdikten sonra, nihayet Asuman ablacığım için boyadığım çeğizlik tepsileri yayınlaya bildim.  Asuman ablacığımın iki oğlu için aynı desenli iki tepsi yaptım.. Tepsi desenlerini Asuman ablacım Dekopaj Resimleri - Çiçek postumdan seçip renkli fotokopisini çektirdik ve tepsilere dekopaj tutkalı ile transfer ettim..


       Tepsinin iç kenarlarını hardal renginde boyadım. Işıltı ve pırıltıyı çok seven Asuman ablacım için altın ve bakır sim boncuk ile pırıltılar attım (daha doğrusu eli çabuk olduğu için bu defalık simleri hocama attırdım)..


       Tepsinin dışını ise beyaz ve bordodan patpat fırçama alarak iki renkli buğulu bir doku oluşturdum. Yarın da nasip olur ise Yine Asuman ablacığıma boyadığım iki kutuyo yayınlamak istiyorum. Ama ŞimdiliK..

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, çok güzel olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, baharcım.. (^_^)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuşlar.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık resimleri nereden buluyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. talı cadıcım nerdesin sen canım?
    ne yaptın bloguna kayboldun sandım.
    neyse ki iki blogu da yorum bırakmışsın buldum seni
    bunu bilerek mi yaptın blogun görünmüyor herkes açık gogle baglantın görünüyor canım
    neyse ki buldum seni çok mutlu oldum:))
    tepsiler olay olmuş olay sevgiler canımcım

    YanıtlaSil
  6. benim çeyizimde de olmalıydı dedirtti:) eline sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...