15 Haziran 2012 Cuma

Sezon Sonu El Sanatları Sergimiz..

     Way bee haziran ayını ortalamışız. İki haftayı aşkın blogumdan uzak kalmışım, hem yazmayı hem de CiCi yorumlarınızı çok özlemişim doğrusu..  (^_^) 

     Bu iki haftalık süre zarfında ben ve arkadaşlarım Hocazade Konağında düzenlenecek sergi için tam gaz hazırlandık. Bilgisayarımın başına bir kaç defa orurmaya çalışmış olsam da bu tatlı yorgunluğuma yenik düştüm. En nihayet üç gün süreli düzenlenen El Sanatları sergimizin bu gün son günüydü.


     Tüm yorgonluğumuza değdi doğrusu. Harika çalışmalar çıkarmışız bir kaç foto çektim daha fazlasını da çekmek niyetindeydim ama bu güzellikler arasanda hangi birini çeksem şaşırdım ve daha sonraya bıraktım. Makine nakışı kursu hocalarımın Öznur ve Emine hanım ile öğrencilerinin değerli çalışmalarının da fotolarını çekmeyi planlıyordum ama gırgır şamata geçen sergide zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık iş işten geçtikten sonra aklım başıma geldi ama çok geçti, fotograf makinem evde kalmıştı.. :((

     Neyyse elde olanlarla idare ediyruz bu defalık.. Bakalım siz de beğenecek misiniz..



























2 yorum:

  1. Tüm çalışmalar çok güzel olmuş yapanların ellerine sağlık olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler yapmışsınız.Keşke daha fazla foto çekseymişsiniz.Bakmaya doyamadım.
    Nakışçılar adına da üzüldüm.Yaptıklarını göremedik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...