30 Temmuz 2012 Pazartesi

Doğuma Dört Kala, Yetiştirdiğimiz Lohusa Şerbet Takımı


Komşumun doğumuna 4 gün kala şükür yetiştirdik bu şerbet takımını.. Bir haftadan beri aksilikler peşimizi bırakmak bilmedi bir türlü. Bu kadar basit bir iş uzadı da uzadı..

Son anda komşumun aklına düşürdüm lohusa şerbet takımı fikrini. Edremi'te gidip kurdele ve çiçekleri bulana kadar akla karayı seçtim.  Komşucazım bebeğin zıbın takımını nar çiçeği renginde almış kurdeleler de zıbın takımının rengine uyumlu olsun istedim. Bize takıma uygun bir de tepsi gerekiyordu. Komşum cam pasta tabağı almış. O kurdeleleri dikerken, ben de tabağı aldığım kurdelelerin renklerine uygun renklerde boyadım. Bu tabağı da tepsi olarak kullanacak.






Sürahinin kurdelesine ise cırt cırt diktim. Böylece komşumun kurdeleyi cırrt diye açıp sürahiyi zahmetsizce yıkama imkanı olacak.

Lohusa Şerbeti nasıl yapılır?, Lohusa şerbetinin malzemeleri nelerdir? ve Lohusa Şerbeti nasıl ikram edilir? başlıkların cevapları "Uzman tv" de mevcut. Hem komşum, hem de merak edenler başlıkların üzerine TıKK kolay gelsin.. (^_^)


İşte bizim boncuk gözlü ağabi adayı Efe'miz. Sabırsızlıkla Sabri bebeğin yolunu gözlüyor. Biz de en az anne adayı kadar sabırsızız, hep beraber gün sayıyoruz. Geri sayım Cuma günü bitecek hayırlısıyla, Allah Tez elden kurtarsın arkadaşım İnşallah..

İftara beş kala herkese hayırlı İftarlar dilerim, 
Allah bu günkü Oruçlarımızı da kabul eyler İnşallah.. 
ŞimdiliK.. 


3 yorum:

  1. tatlım ne güzel bir fikir olmuş hepinizin emeğine sağlıkkkk harikaa :)
    hayırlı ramazanlar sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen izle kısmını tıkladım.İzlemekteyim:))
    Seni de benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Cadıcım yeni blogum çok güzel olmuş.Daha yeni gördüm.Bende bu cadı nerelerde diyordum:))izlemeye aldım seni.Görüşürüz.....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...