30 Temmuz 2012 Pazartesi

Doğuma Dört Kala, Yetiştirdiğimiz Lohusa Şerbet Takımı


Komşumun doğumuna 4 gün kala şükür yetiştirdik bu şerbet takımını. Son anda komşumun aklına düşürdüm lohusa şerbet takımı fikrini. Edremi'te gidip kurdele ve çiçekleri bulana kadar akla karayı seçtim.  Komşum bebeğin zıbın takımını nar çiçeği renginde almış kurdeleler de zıbın takımının rengine uyumlu olsun istedim. Bize yaptığımız takımın renklerine uygun bir de tepsi gerekiyordu. Daha önce komşum cam pasta tabağı almış. O kurdeleleri dikerken, ben de tabağı aldığım malzemenin renklerine uygun renklerde boyadım. Böylece pasta tabağı sunum tepsisi oldu gitti.






Sürahinin kurdelesine ise cırt cırt diktim. Böylece kurdeleyi cırrt diye açıp sürahiyi zahmetsizce yıkama imkanı olacak. (^_^) Doğum günü için geri sayım cuma günü bitecek hayırlısıyla, İyi günlerde kullan Komşucum..

İftara beş kala herkese hayırlı İftarlar dilerim, 
Allah İbadetlerimizi Kabul Etsin İnşallah.. 
ŞimdiliK.. 


2 yorum:

  1. tatlım ne güzel bir fikir olmuş hepinizin emeğine sağlıkkkk harikaa :)
    hayırlı ramazanlar sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Cadıcım yeni blogum çok güzel olmuş.Daha yeni gördüm.Bende bu cadı nerelerde diyordum:))izlemeye aldım seni.Görüşürüz.....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...