27 Aralık 2014 Cumartesi

Aşk Meleği Peçete Dekopajı








Merhabalar, 
bu gün bu sevimli Aşk Meleği desenli peçetemi 
sarı renkli sabunlara dekopaj çalışması yaptım. 
Paşabahçe cam çerez tabağına da peçete dekopajı uygulayıp, 
sabunların rengine uygun olsun diye zemini sarı renkli su bazlı boya ile boyadım. 
Son olarak da Gelinlik çeğizimden kalma bakır tas sudan dolayı biraz toksitlenmişti. 
Tası güzelce zımparalayıp temizledim. 
Gold metal renkli su bazlı boya ile boyadım.
Vernikledikten sonra banyoda sabunluk olarak kullanmaya davam.
Banyo tasım yenilenmiş oldu.
Tabii eskiden banyolarda banyo sobaları olur bu taslar ile su dökünülürmüş. 
Ben görmedim yine de kayın validem banyo tasını çeğizimden eksik etmemiş. 
İyi de etmiş. 
Ben de aldığım sabunları içine boşaltıyor, 
sabunlarım tükendikçe ev ahalim oradan yenisini alıp lavoboya koyuyorlar.
Şimdilik yayınımı burada noktalıyorum. 
CiCi Kalııın... (^_^) 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...