23 Aralık 2014 Salı

Oğuzhan Bebeğin Kapı Süsü - Şerbet Takımı










Bu gün Oğuzhan bebek için hazırladığım 
Kapı Süsü ve Lohusa Şerbet Takımı ile karşınızdayım. 
Komşum Melek hanım Hüseyin bebek için yaptığım kapı süsünü beğenince 
O da torunu Oğuzhan için Şerbet Takımı ile birlikte bir Kapı Süsü siparişi verdi. 
Dikiş makinem ile ikinci çalışmam bu şerbet takımının kurdele ve lastiklerini dikmek oldu. 
Gittikçe dikiş makineme daha çok bağlanıyorum, 
o kadar keyifli bir şey kiii... (^_^)
  
Şimdiye kadar daha önceden biriktirmiş olduğum bebek şekerlerini, 
düğün şekerlerini değerlendirdiğim çok oldu. 
Elimdeki malzeme git gide azalıyor. 
Biraz da küçük bir ilçede bulunuyor olmamın dezavantajlarını yaşıyorum. 
Neyse ki demokraside çareler tükenmiyor. 
Şerbet takımında ve takıma uyumlu olması için Kapı Süsünde biblo olarak 
Nazar Boncuğu şeklinde düğmelerden (bildiğimiz bebek örgüleri için kullanılanlardan)  yapıştırdım.
Melek hanım çalışmamın sonucunu çok beğendi. 
Ben ise ilk yaptığım süslemeler ile karşılaştırınca 
git gide daha iyi işler çıkarmaya başladığımı düşünüyorum. 
ŞimdiliK





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...