19 Ocak 2017 Perşembe

Ahşap Boyama ve Anılar


Bundan bir kaç yıl önce ahşap boyama hobi olarak çok az biliniyordu. Zamanla yayıldı ve o kadar çok gelişti ki evlerimiz bir şenlendi pir şenlendi.. En sevdiğim yanlarından biri de bu çalışmalarda anılarımızı kullanabiliyor olmamız. Yukarıdaki anahtarlık çalışmasını on sene önce yapmıştım. Oğlum 1,5 yaşlarındaydı. Şimdi 11 buçuk yaşında ve hala anahtarlığımı severek kullanıyorum. Arada gözüm takılıyor ne kadar da büyüdü canımın içi.....



Kızımın 6 ay kınasından bana kalan harika bir anı. Kullanmaya kıyamadım hiç. Vitrinimi süslüyor cici kızım ve şimdi 8 buçuk yaşında (^_^)



Bir zamanlar arkadaşım için yaptığım sünnet düğünü hediyem. O zamanlar fotografı eski bir nokya telefon ile çekmiştim. görüntü net olmadığı için daha önce paylaşmamıştım ama konu anılar olunca dayanamadım işte. Bu da olduğu kadar olsun.



Bu tepsiyi de arkadaşıma düğününde hediye ettim. Ben evlendikten sonra memleketimden ayrılınca aramıza mesafeler girdi. Evleneceğini duyduktan sonra facebooktan nişan fotograflarından bir kaçını indirip photoshopta ufak bir ayarlama yaptım ve hediyem ile sevgili arkadaşıma güzel bir sürpriz yaptım.



Arkadaşım için hazırlamış olduğum sürpriz hediyem başka bir arkadaşımın çok hoşuna gitti. Onun arkadaşı için de aynı yöntem ile yukarıdaki tepsiyi hazırladık. Bunun gibi daha bir çok çalışma ile anılarımızı fotograf karelerinden ahşap çalışmalarına uygulayarak daha kalıcı hale getire biliyoruz. Hal böyle olunca bu işi sevmemek mümkün mü?..
Sağlıcakla CiCi Kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...