6 Mayıs 2015 Çarşamba

3 transfer-1 onestroke Çaşlışması

no:1

no:2


no:3


no:4


Bu günlerde arkadaşım Fatma ile tepsi boyuyoruz.  Şu sıra  buralada bu kunu ile ilgili bir kurs açılmasa da öğrenmek isteyen öğretmenin yolunu buluyor. Benden rica etti ben de kıramadım. 1-2-3 nolu tepsilere renkli fotokopi çektirip transfer yaptık. 4 nolu tepsiye ise one stroke çalıştım. Transfer tamamlamaya nazaran one stroke çalışmayı daha çok seviyorum. Bu iş Fatmacığımın pek bir hoşuna gitti. Tepsilere transfer çalışmaktan vaz geçti.. (^_^) Haftaya bir resim defteri alıp one stroke çalışmaya başlayacakmış. Hadi bakalım hayırlısı bakalım dediğini yapacak mı.. 

CiCi Kalın.. (^_^)




2 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...