6 Mayıs 2015 Çarşamba

3 transfer-1 onestroke Çaşlışması

no:1

no:2


no:3


no:4


1-2-3 nolu tepsiler Fatma hanımın transfer çalışması tepsileri. Fatma hanım hen üs yeni yeni transfer yapmaya çalışıyor. Şimdiden bu işi seriye bağladı. Olmadığı yerde ben de devreye girmeye çalışıyorum, benim için oldukça yorucu oldu. 4 nolu tepsiye ise one stroke çalıştım. Transfer tamamlamaya nazaran one stroke çalışmayı daha çok seviyorum. Fatma hanımın pek bir hoşuna gitti. Tepsilere transfer çalışmaktan vaz geçti. Haftaya bir resim defteri alıp one stroke çalışmaya başlayacakmış. Hadi hayırlısı.. Bakalım Fatma hanımı yeterince cesaretlendire bilmişmiyim. haftaya göreceğiz.. 

2 yorum:

  1. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...