28 Aralık 2017 Perşembe

Mdf Anahtarlık Kes Boya

Güle güle 2017 merhaba 2018... geri sayım başladı...
 son iki gün kala 2017 ye minik bir post ile veda etmek istedim..


Çok özenerek aldım Prokson marka kıl testere makinemi..O kadar acemiyim ki şimdiye kadar çıkara bildiğim tek çalışma bu anahtarlıklar oldu. Bunlardan yaklaşık on tane kadar kesip monte ettim. Malesef uygun bir yerim olmadığı için çok sık ürün çıkarma imkanım olmuyor, acemi olduğum için de mdf plakları kontrol etmekte zorlanıyorum şimdilik. Dışardan görüldüğü gibi olmuyor bazı şeyler pat diye yapacakmış gibi geliyor insana. Biraz daha azimle ilerde başka çalışmalarım olur İnşallah.

Bu arada anahtarlığın tamamını peçete ile kapladım.. 
Önce zemini 2 kat beyaz akrilik boya ile boyadım
3 kat olan peçetenin beyaz olan 2 katını ayırdıktan sonra 
kalan desenli katını yumuşak uçlu fırça yardımı ve peçete dekopajı dikkatlice yapıştırdım.
Su bazlı parlak vernik ile 2 kat vernikledim... 


Şmdilik CiCi KalıN.. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...