30 Nisan 2013 Salı

Poyraz'ın CiCi 'leri (^_^)


 Üç aydan beri nihayet komşucuğuma yaptığım bebek kapı süsü ve lohusa şerbet takımının fotolarını çekebildim. Bu bebek kapı süsü ilk denemem oldu. Bu CiCi 'lerin ön hazırlıkkısmını BURADA fotolamıştım.. Halkayı deniz sosisinden yaptık. Tül komşumun gelinliğinden bir parça diğer süsler de Ebe hemişre olan görümcemin taaa.. Antalya'dan bana yolladığı bebek şekerlerinden parçalar.. Yani tamamen bir fazlalıkları değerlendirme çalışması oldu... 



Doğum kış ayında (Şubat'ta) olduğu için komşum lohusa şerbetini sıcak olarak iktam etmek istemişti. bu yüzden kurdeleleri çay bardaklarına göre hazırlamıştık. Ancak Şerbet soğuk ikram edilirse kurdeleler  ayaklı bardakların ayaklarına  takılır demiştik. Nitekim kış olmasına rağmen sıcak şerbet isteyen de olmamııış.. (^_^)


Yalnız komşucuğum pek şatafatlı bir takım olmasın dedi. Bir parça hazır kurdele bir kaç nazar boncuğu biraz da cırt cırt tam istediğimiz gibi sade bir lohusa şerbet takımı oldu. 


Bu foto iki yıl öncesinden çekildi, böyle de bir photoshop denemesi yaptım ve kuzucuklarımı postuma eklemeden edemedim yine.. (^_^)
 Benden şimdilik bu kadar.. Hayırlı geceler dilerim.. (^_^)


3 yorum:

  1. o kuzucuklari yerim ben onlarada sanada masallh cnm sus cok guzel bende bu aksam malzemeleri hazirladim bakalim nasi bisey cikicak:)

    YanıtlaSil
  2. Ciciler çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Kapı süsünün tamamen toplama malzemelerle yapılmış olması ve bu kadar güzel bir sonuç elde edilmiş olması takdire değer. Ellerine sağlık.

    Kuzucuklar çok tatlı, maşallah onlara :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...