21 Mart 2013 Perşembe

Yarı Yıl Tatili çok Şükür Bitti


Okulların yarı yıl tatili zamanı yeni işe başladığım için maalesef anneciğime gidemedim. Oğlum ve kızım iki haftalık bu tatili ilk defa bensiz anneannede geçirdiler. Dönüşte de Oğlum bana kendi kadar akça pakça bir hediye getirdi. İşte bu güzel kardelenler, Anneciğimin çiçek bahçesinden bu minik saksıya konup üç saatlik bir yolculuktan sonra bana ulaştılar. Bu üç saatlik yolculuk sırasında oğlum kardelenlerime gözü gibi bakmış. Öyle mutlu oldum ki bu hasretliğin ardından bal şeker gibi geldi..


Bu arada bebelerim tatildeyken komşucuğum oğlunun doğumu için gün sayıyordu. Biz de ona kendi isteği üzerine oldukça sade bir lohusa şerbet takımı ve kapı çelengi hazırladık.


Kapı süsünü deniz sosisine yaptık. Tülü de komşucuğumun gelinliğinin eteğinden çıkarıp böyle uydurukça diktik. Sonuç, fena değil hatta eldeki imkan ile çok iyi aynı zamanda bir geri dönüşüm çalışması oldu. Yakında bitmiş halleri ile tekrar buluşana dek.. ŞimdiliK...


2 yorum:

  1. Nerelerdesin... Umarım herşey yolundadır, merak ettim seniii....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükürler olsun yolunda.. İş güç derken oğlumun sünnet telaşı da başladı. Her şeyi kendi ellerimle hazırlamak isterken vakitsizlikten her şey hazır alınacak galiba.. ooof off.. sünnetimiz 22 Haziran da zaman daralıyor..
      Aklıma gelmişken düğün ve sünnet yapanlaar rast gelee..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...