5 Mayıs 2013 Pazar

Sizce Bunlar Adam Olur MU?..


Kasım ayında vefat eden büyük ninemize ait bu parçaları en nihayetinde evime getirmiş bulunmaktayım. 



















Yalnız bu beyaz sehpayı emekli olan berber kayın pederim daha önce dükkanında kullanıyormuş. Baktım ki bir kenara kaldırılmış balkonumda kullanmak için yenilemek üzere kendilerinden istedim.  Dolabı ise rahmetli büyük ninemiz kendi mutfağında kullanıyordu. Dolabı da balkonumda kullanmak üzere yenilemek niyetindeyim.. 


Kim derdi ki bir gün benim de bir kömür ütüm olacak. Kurs arkadaşlarım bir kaç ütü boyayıp ev dekorlarında kullanmışlardı. Benim de bir ütüm olsa neler neler yapardım diye düşünürdüm hep.Şimdi ise bir ütüm var ve bunca yıl muhafaza edilmiş. Bu haliyle bile benim için bir hazineden farksız, galiba ütüye kıyamayacağım şu güzelliğe bakar mısınız?


Bütün bu malzemeyi maymun iştahıma inanarak aldım... Ne dersiniz? Sizce bunlar adam olur mu?..
Her şey gönlünüzce olsun..


9 yorum:

  1. Gerçekten bir hazine almışsın. Umarım çok güzel değerlendirirsin. Kolay gelsin. Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir boyandiktan sonra dekupaj calismalari ile hepsi eşsiz parcalara dönüşecektir eminim

    YanıtlaSil
  3. Valla zaten bunların hepsi birer adam.dolap ve sehpayi elden geçirebilirsiniz ama diğer aksesuarlarla bir köşe yapabilirsiniz.ben de blogumda bi şark köşesi yayınlamistim.sevgiler





    YanıtlaSil
  4. utu ye elleme cnm digerlerini beyaza boya :)

    YanıtlaSil
  5. eminim çok güzel şeyler çıkarırsın :) özellikle doğal renklerinde boyandığında çok hoş olacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. mavii haklı arkadaşım ütü olduğu gibi kalsın:))

    YanıtlaSil
  7. Adam olmazlarsa kadin yaparsin:)) Saka bir yana utu ve lambalarin orijinalligini bozmaman taraftariyim, cunku onlar bu hali ile eskiyi daha guzel anlatiyor... Digerleri icin kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. Hay Allah razı olsun.. Emin olun ki önerilerinizi dikkate alacağım. Düşüncelerinizi paylaşmak için klavyenin tuşlarına basan elleriniz dert görmesin İnşallah. Seviler, Saygılar.. CiCi KalıN.. (^_^)

    YanıtlaSil
  9. Canım harika parçalar bunlar . Özellikle de sevdiklerimizden bize hatıra kalması çok güzel. bende rahmetli anneannemden kalan tahta beşiğimi boyamıştım . Şİmdi evimin bir köşesinde severek kullanıyorum baktıkça da Onu hatırlıyorum. Sende güzel şeyler yapabilirsin bunlarla ben özellikle yabancı bir sitede görmüştüm bu ütüye harika dekupaj yapmışlardı keşke hatırlayabilseydim linkini ama eminim sende çok güzel değerlendirirsin hepsini sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...