8 Mayıs 2021 Cumartesi

Ütü Masası Kılıfı Diktim



      Merhabalar,
      Son zamanlarda buralarda takılamasam da boş durmak yok. Dikiş derslerine severek katılıyorum, ilk acemiliğimi sanırım üzerimden attım, zamanla biraz daha alıştım. Bu yüzden daha düzgün parçalar ortaya çıkarttıkça kendi adıma mutlu oluyorum haliyle.

      Bu gün ise daha önce marketten aldığım masa üstü olarak kullanılan ütü masamı paylaşmak istiyorum.  Malesef masanın kılıfı pek dandikmiş. Kılıf ütüme yapıştı, üzerinde tuhaf tuhaf ütü izleri çıktı ve değiştirmekten başka çarem kalmadı. Kızıma polin kumaştan elbise dikmiştim ve oradan artan kumaşı kullanarak ütü masasının kılıfını yenileme imkanim oldu. Ayrıntılara girip sizi sıkmak istemem. Sadece şunu belirteyim ütü iskeletini parşömen kağıdının üzerine koyarak kalıbımı çıkardım. Kumaşı keserken kalıptan 7cm. kadar fazla pay bıraktım. Dikerken de kenarları önce 1 cm.  kıvırdım sonra lastik geçirecek kadar bir kat daha kadar kıvırarak diktim. 
      Ayrıntıları elimden geldiğince görsellerde paylaştım. Faydalı olacaktır umarım. İhtiyacı olup yapacak olanlara şimdiden kolay gelsin.. 
      CiCi Kalın Canlar (^_^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...