26 Mart 2015 Perşembe

Yeni Başlangıçlara Yelken Açtım

Söze nereden başlasam bir türlü karar veremedim. Belediyemiz Halk Eğitim Müdürlüğü iş birliği ile ev hanımlarının vakitlerini değerlendirebilecekleri ve aynı zamanda hem öğrenip, hem de üretim yapabilecekleri bir ev atelyesi oluşturdu. Ben bu projede henüs 2-3 günden bu yana yer alıyorum. Havran Belediyesi "Hanımeli Pazarı" ev atelyesinde heykel, dikiş, nakış ve ahşap boyama bölümleri mevcut.

Benim atelyem ahşap boyama üzerine açıldı. Ben ne kadar 2-3 günden bu yana atelyede çalışıyor olsam da bu işi yapmak isteyen hanımlar çoktaan işe başlamışlardı. Nakış hocamız da onlara önderlik etmeye çalışıyordu. Artık kurslar tam anlamı ile başladı ve herkesin görevi belli oldu. Kendi adıma çok mutluyum Rabbim utandırmasın İnşallah. 

Bu arada aklımda olupta bir türlü ele alamadığım fakat an itibarıyle ilk stencil denememi yapmış oldum.  Hanım arkadaşlardan biri ahşap tepsiye kız kulesi tranver çalışması yapmış. Bu stencil desenini tepside kullanmak üsere A4 asetat kağıdına çıkardım. İlerleyen zamanlarda eğer talep olursa bu konu ile ilgili 1-2 püf noktası var onları sizlerle paylaşabilirim.

Ne dersiniz sizce de olmuş mu?




CiCi KalıN.. (^_^)


2 yorum:

  1. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...