14 Mart 2015 Cumartesi

Hediye Çekilişi Etkinliğim


Tatlı CaDı Handicraft 30 Mart'ta 3. blog yaşını dolduruyor. 3.yaş dönümü şerefine ufak bir hediye çekilişi etkinliği düzenlemek istedim. Bu etkinlik düzenlediğim ilk "Hediye Çekiliş"im olacak. 2,5 yıllık yoğun mesaili iş hayatımdan sonra tekrar blogumu toparlamaya ve dönüş yapmaya çalışıyorum. Bu ilk çekilişimde çok fazla uymanız gereken şartlarım yok.  

Çekilişe katılmak için etkinliğimi blogunuzda duyurmanız  ve duyuruyu yaptığınız yazının linkini bana yorum olarak bırakmanız yeterli.

Blogumu İzleme, "Acemi Cadı" Facebook Sayfamı Beğenme şartı koymuyorum. Tabii ki blogumu izlemenizi facebook sayfamı beğenmenizi çok isterim ama şart koymak yerine Can-ı Gönülden beğenirseniz daha çok mutlu olurum. Gerekli tüm Likler sayfamın sağında mevcut.

Hediyelerime Gelince...


İster bütün olarak, isterseniz bölerek kullanabileceğiniz A3 boyutunda nostaljik çok cici bir dekopaj deseni..


Mutfak panolarında da kullanılabileceğiniz renkli fotokopi ile çıktısı alınmış A4 boyutunda iki dekopaj deseni..


Çok severek kullandığım peçete desenlerinden bir demet peçete..


Ve kendi çalıştığım dekoratif sabunlarımı hediye ediyorum..

Çekilişim 30 Mart terihinde sona erecek en geç o akşam sonuçları yayınlayacağım.

Şimdilik CiCi KalıN..

13 yorum:

  1. Merhaba ben katılmak isterim hediye etkinliğinize katılmak istiyorum sevgiler...
    http://hobimanik.blogspot.com/2015/03/hediye-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin hobimanik, bol şans.. (^_^)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldin o zaman Tuğbacım.. (^_^)

      Sil
  4. Hosgeldin bende yeni sayilirim tam bilimiyorum yavas yavaş ogrenmeye çalışıyorum benimde sayfam gamzeninsepetleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. selammm bende geldimm=)))
    google:https://plus.google.com/u/0/115878582853584112560
    blogumda da paylaştım yesimcayiroglu.blogspot.com.tr
    bana da beklerimmm takipteyim=)

    YanıtlaSil
  6. Geldim canim blog sayfam gamzeninsepetleri.blogspot.com. face sayfamdada paylastim

    YanıtlaSil
  7. Ben de varım canım çekilişte.Paylaştım bloğumda
    http://feyzanincicileri.blogspot.com.tr/2015/03/tatl-cadnn-cekilisi.
    feysab2@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba tatlı cadı :) ben de sizi Fatoş Avunduk olarak takip ediyorum. Ve paylaştım 😉 benimde çekilişim var yaptığım ayraçlarımı hediye ediyorum sizde katılırsanız sevinirim.herkese bol şans 🍀 http://fatofotofan.blogspot.com.tr/2015/03/tatl-cad-handicraftdan-cekilis-var.html?m=1

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ne güzel hepside el emeği..
    Morlu mutfak olarak takipteyim gfc veg da ..
    g+ da paylaştım
    deryali3428@gmail.com Herkese bol şans

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...