17 Nisan 2012 Salı

Yaban Ördeklerim Bitti, Yerlerini Bekliyorlar


       Polyester yaban ördeklerimi boyadım ve asılacakları mekana karar vermemi bekliyorlar.. Onları boyarken çok keyif aldım, gerçek ördeklere yakın görünmelerini istedim oldukça da yaklaştım sanıyorum..

      Netten indirdiğim yeşilbaş yaban ördeğinin erkek ve dişisinin resimlerini cep telefonuma yükledim, onlara bakarak ördişlerimi öyle boyadım.. Çıkardığım iş kurs hocamın da hoşuna gitti o da kendine aynı yaban ördeklerinden almıştı.. Sonra onları da getirdi bir posta ördek de hocama boyadım.. Herkes yapdığım işi pek beğendi tabii ben de.. (^_^)

Vee.. Tatlı CaDı Ördişlerini Gururla Sunar... (^_^)


yeşilbaş, erkek yaban ördeği
yeşilbaş, dişi yaban ördeği




ŞimdiliK..

4 yorum:

  1. bayıldım.gerçekten çok hoş olmuş,gerçek gibi. ellerinize sağlık.sevgiler:))))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel boyamışsınız ellerinize sağlık benimde boyamam gereken bir sördeğim var bende kitreden yaptım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim.. "birdemetmarifet" ve "esen"cim.. (^_^)

    YanıtlaSil
  4. çokkk güzel olmuşş..kapıyada olabilir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...