24 Aralık 2019 Salı

Yıpranan Kot Pantolonları Atmıyoruz



Kot pantolon rahatlığından vazgeçemeyenlerden olmuşumdur her zaman. Bana göre giyimde rahatlık herseydir. Fakat biraz kilolu iseniz kot pantolonu uzun ömürlü kullanmak pek mümkün olmuyor.  Ben de bu defa pantolonumdan vaz geçmedim yeniden değerlendirdim.  Fotolardan da anlaşılacağı üzere pantolonun paçalarını istediğim boyda kestim.  Ön ve arka kısımdaki dikişleri sökebildiğim yere kadar söktüm.  Ön ve arka yanlarda kalacak şekilde yatırdım dikiş çizgimi belirleyerek diktim ardından overlok ile bozuk kısımları temizledim.


Etek ucunu overlok ile temizledim ardından 0,5 cm. Kıvırarak diktim.


Ön ve arka dikişin üzerinden spor dikiş geçtim ve eteğim giyilmeye hazır.. 




Dikiş işine yeni el atmış biri olarak 
"Galiba oldu bu iş"
😍😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...