24 Ekim 2019 Perşembe

Dikiş Günlüğüm




İki yıldan beri bir LGS fırtınası koptu bizim evde. Oğluşum deli gibi bir okula, bir etüt merkezine (dershane demiyoruz artık çaktırmayın, etüt merkezi diyoruz 😉 )  ders çalış soru çöz tepesine bindik. Oncazım ne yaşadı bilemiyorum ama bizim yaşadığımız stesi ömrü billah unutmayacağım. 
Neyse ki her şey nihayete erdi demek isterdim ama şimdiden ünüversite sınavında başarılı olmak için dizginler sıkı tutuluyor ders çalışmaya ara vermeden bol bol soru çözmeye devam ediliyor. Çocuklarımızın hayat anlamı her şeyi SınaV SınaV SınaV. 
Ben ise bu dönem çocuklar okulda vakit geçirirken Halk eğitimin açmış olduğu hazır giyim dikiş kursuna başladım. Dikiş ile daha önce hiç haşır neşir olmadım. Bir iki çok da memnun kalmadığım denemeden sonra bu bluz ile karşınızdayım. Model Burda dergisine ait ve 48 beden çalıştım.  Dikiş konusu ile ilgili ilk yayınım olduğu için başka ne yazabilirim bilemedim. Eğer belirtmem gereken başka bir şey var ise yorumlara yazarsanız yayınımı güncellerim şimdilik.. 

Cici KalıN


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...