7 Aralık 2012 Cuma

Rabbimden Sabır Diliyorum..

Tatlı CaDı geçen haftadan bu yana epey yalnız kaldı. 1 kasımda koca babannemizi toprağa verdik. Sadece beş kayıt öncesi babannemizden ve hasta olan dedemden bahsetmiştim. Dr.ların en fazla sekiz ay ömür biçtikleri dedeciğim üç ay içinde  28 kasımda gözlerini hayata kapadı.. o gece hemen biletimizi alıp Balıkesir'den Babaeski'ye uzanan gece yolculuğumuzdan sonra ananneciğime ve anneciğime kavuştum. Neyse ki dedeciğimi son yolculuğuna uğurlamak, son defa görmek bana da nasip oldu.. 

Bu arada Babaeski'ye gitmeden önce bir elektrik firmasında muhasebeci olarak işe başlamak üzere görüşmüştüm ve tam da o gün işe başlayacağımı öğrendim. ahşap boyama kursundan ayrıldım. ve bir haftadan beri artık ben bir ev hanımı değil çalışan bir bayanım.. 

Bir yandan üzüntüler, bir yandan bu yaştan sonra iş bulamam diye umudum kalmamışken yaşadığım yeni başlangıçlar.. Hayat ne garip bir yandan çekip alarak son var diye haykırırken, bir yandan da yürü ya kulum diyor.. 

Şimdilerde yeni işime alışmakla meşkulüm. Hem de çalışan bir ev hanımı nasıl olunurmuş diye çözmeye çalışıyorum. Bu yazıyı yazacak halim vaktim yok açıkçası çünkü düşündükçe üzülüyorum. Kim bilir yazımda kaç adet yazım hatası bulunur umurumda da değil aslında, ama bitirmeden önce buradan ananneciğim, anneciğim, dayılarım ve dedeciğimin tüm sevdikleri için Allah'tan Sabırlar diliyorum.. Yâ Rabbim bana da..
Nur içinde yat DEDECİĞİM.. 

16 yorum:

  1. Hayat işte, sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun çok üzüldüm Allah sabır versin.Yeni işinizde hayırlı olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Canım benim, başın sağolsun, Allah sabırlar versin hepinize. Ölüm hiç kimsenin sevmediği bir gerçek, ve bir gün hepimiz kendisiyle tanışacağız. Rabbim hazırlıksız almasın huzuruna, dedeciğin de ebedi hayatı için hazırlığını yapmıştır mutlaka, mekanı cennet olsun.
    Dediğin gibi geride kalanlar için hayat devam ediyor, acısıyla tatlısıyla yaşanacak elbet, ve bak senin için de hoş bir gelişme olmuş, ne güzel. Yeni işin hayırlı olsun, hayırlara vesile olsun. Umarım uzun çalışma saatlerin yoktur, hem ev hanımı, hem anne hem de çalışan bayanlar için çalışma saatleri nekadar az olursa o kadar iyi oluyor. Yeni işinde muvaffakiyetler diliyorum canım.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Allah sabır versin hakikaten. Başınız sağolsun. Bu durumlarda denecek birşey kalmıyor ama aslıdna ben çok yaşlanınca acılar çekmeden yataklara düşmeden sağlık içinde ölenlerin şşanslı olduklarını dşünüyorum. Son günlerini acı içinde ve ilgisiz geçiren bir sürü yaşlıyı düşündükçe üzülüyorum çünkü. Öyle bile olsa ölüm bir kaybediş sonuçta ve kabullenmek çok zor oluyor.. Allah mekanını cennet etsin diyelim...
    Sizin de işiniz hayırlı olsun böyle bir vakitte denk gelmiş ama böylesi daha iyidir belki unutursunuz sıkıntınızı...

    YanıtlaSil
  5. Sabırlık dileyen dostlarımdan Allah razı olsun.. Allah ölmüşlerimizin ruhlarına rahmet yağdırsın, mekanları cennet olsun İnşallah.. Dualarımız hep onlarla İnşallah bir nebze de olsa faydamız dokunuyordur.. hayırlı geceler......

    YanıtlaSil
  6. Tatlı Cadı; yeni okudum, çok üzgünüm, Allah'ım, sizlere ailecek sabır versin... Söylemesi kolay dayanması zor oluyor hiç şüphesiz. Öte yandan hayat hakikatten ilginç, diğer yandan da işiniz hayırlı olsun dilerim ki. Hayatınızdaki bazı taşlar yavaş yavaş oturacaktır. Sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağolsun,çok üzüldüm olurken!dikkat edin kendinize sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım çok üzüldüm yazını görünce sevdiklerimizi kaybetmek çok zor Allah sana ve ailene sabır versin Nur içinde yatsınlar. Yeni işinde hayırlı olsun sana başarılar dilerim hayat böyle işte sevinç üzüntü hepsi birarada...

    YanıtlaSil
  9. Allah sabır versin başın sağolsun.

    YanıtlaSil
  10. Canım geçiyordum uğradım umarım daha iyisindir sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha iyiyim galiba, yeni işime tam gaz yoğunlaşmış durumdayım.. hafta sonu görüşmek üzere..

      Sil
  11. Çok üzüldüm, Allah Rahmet eylesin, sizlere de sabırlar versin. Bu dünya böyle, gelip gitmeli.
    Yeni işin hayırlı olsun, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. canım başınız sağolsun =( hepinize sabır versin Allah'ım. hayat çok garip gerçekten

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Canım mutlu yıllar dilemek için geldim. Sevdiklerinle mutlu,sağlıklı çok güzel bir yıl geçirmeni temenni ederim. Yeni yılda herşey gönlünce ,dilediğin gibi olsun Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynep"çim güzel dileklerinin iki katını ben de senin için diliyorum. MUTLU YILLAR.... (^_^)

      Sil
  14. BAŞINIZ SAĞ OLSUN...RABBİM SİZLERİN ÖMRÜNÜZÜ UZUN EYLESİN...TAKİPTEYİM EFENDİM...BLOGUNUZ ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...