17 Kasım 2012 Cumartesi

Yoğurt Kovasından_Çamaşır Deterjanı Kutusuna v.s. v.s...

Bu postta neler var neler.. Bol çeşitli bir post olduğu için başlık bulmakta zorlandım ama bir yerden başlamak gerek. Hadi buyurun bakalım.. (^_^)

Bir hafta önce çocuklarla kurs arkadaşım Esra'ya  kahvaltıya gittik. Özellikle, kaç zamandır yapmak isteyipte elime bir yoğurt kovası geçmediği için  (^_^) henüs yapmadığım, Esracımın sakallı ipi örerek süslediği yoğurt kutusunun fotografını çekmek için gittim. Hem oğlancığım koca hafta okulda, biz de kızım ile kurstayız, bizim için de biraz değişiklik oldu. 



Esracım süslediği kutuyu çamaşır deterjanını koymak için kullanmış. Ben nette sakallı ipi kutuya dolayanları gördüm. Esram kutunun gövdesi boyunda bir parça örmüş, sonra tabanını örmüş gövdeye dikmiş, kapağın boyunda da bir parça örmüş, kovayı giyidirdikten sonra slikon ile ördüklerini kenarlardan hem kovaya hem de kapağa yapıştırmış. Aldığı kurdele ve aksesuarlarla süslemiş ve çamaşır makinesinin örtüsüne uygun bir deterjan kovası yapmış.. Ellerine sağlık Arkadaşım.. (^_^)


Kutu ile ilgili işimiz bittikten sonra bir kaç foto daha çektik. Bu tepsi örtüsü yine kurs arkadaşlarumdan birinin marifeti ve Esraya hediyesi. Arkadaşım tepsi örtüsünü yıldız Çeğizmatik Şablonu ile yapmış. Eski blogumda bu konu ile ilgili bir postum vardı Çeğizmatik Şablonları burada.. Kursa bir sürü örnek getirmişti inşallah onları da bir ara fotograflayabilirim. Arkadaşımın ellerine sağlık..


Boncuk ve misina ile yapılmış bir tepsi örtüsü. Oda takımı olarak da yapılabilir. 


Esramın ördüğü şal.. Örneğin adı Türkan Şorayın kirpiği.. Nasıl yapıldığını Netten bulup eklemek istedim ama farklı örgü çeşitleri ile karşılaştım. Unutmazsam bir ara bu örneği çalışır nasıl yapıladığını buraya ekleyebilirim.. 


Son olarak Esramın geçen sene peçete dekopajı ve eskitme çalıştığı anahtarlığı ekliyorum. Bu günlük bu kadar diyelim, ŞimdiliK..



6 yorum:

  1. ne güzel şeyler emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Esra arkadaşının ve diğer kurs arkadaşının eline sağlık ne kadar güzel şeyler genelde evlerde çok fazla işe yaramayan yoğurt kutusu ne kadar güzel bir hal almış..
    Paylaşımın için teşekkürler böyle güzel el emekleri çok hoş..
    Bloğunu izlemeye aldım mutlu bir hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
  5. Hepsi ayrı ayrı güzeller ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba canım geçiyordum uğradım yoğurt kovasından yaptığın dönüşüm harika olmuş boncuklu örtülerde öyle iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...