13 Kasım 2016 Pazar

Ne Güzel Paylaşımlarım Olurdu

1 yılı aşkın bir süreden beri paylaşımda bulunmamışım. Ara vermemin sebeplerinin başında bir beyaz eşya mağazasında çalışmaya başlamış olmam geliyor. Bu çalışma serüvenim 1 yıl sürdükten sonra işten ayrıldım. Nitekim 3-4 aylık geçici bir işti 1 yıl sürdü. Tekrar yazmak, güzel paylaşımlarda bulunmak istiyorum fakat fotoğraf makinem arızalı ve çok çok akıllı telefonlardan hen üs edinemedim. 

Bilmenizi isterim ki şu sıralar çok güzel el işler ile uğraşıyorum. 2 yıldan beri dikiş makinesi sahibiyim ve ilçemizde açılan dikiş kursuna nihayet katılabildim. Çok cici işler ortaya çıkmaya başladı. Fotoğraflamanın yolunu buldukça yayınlamaya çalışacağım. En kısa zamanda görüşmek dileği ile inşallah. ama şimdilik 
CiCi KalıN.. (^_^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...